От къде пазарувам?

Да си жена в днешно време никак не е лесно. Разпокъсвани между кариера и любони връзки, повечето жени избират да жертват едно от двете, защото не им стига времето и за двете. Както знаем времето е най-нестигащият ресурс, особено когато важи за собствения ти живот. Ако проследим внимателно денят на една жена, ще забележим, че голяма част от него  е свързан с мода и с пазаруване. И това са двете неща, които им отнемат огромна част от времето от ежедневието. Първите 30 минути сутрин, всяка жена избира какво да облече, после отива на работа, на връщане отделя поне 15 мин за пазар, прибира се и там отново подбира дрехи за излизане или за вкъщи. И като премахнем, времето, което една жена прекарва на работа, то остава тези две неща, като най-много времеотнемащи.

Как съм решила проблема с пазаруването?

Почти всяка обедна почивка е час или даже час и половина. Веднъж прецених, че ако обядвам за 30 минути и останалите 30 минути ги отделя за планиране на бъдещи ангажименти, то ще си спестя времето, което губя след работа за пазаруване. Ситуацията беше следната, бях поканена на рожден ден и нямах време да отида да купя подарък. Всъщност, нямах ни най-малка идея изобщо какво трябва да подаря. излязох в обедна почивка, прецених, че 30 минути няма да ми стигнат да стигна до най-близкият мол и да се върна. Затова направих, както всички разумни хора правят, когато нямат достатъно време – влязох в интернет. Добре, но с това пред мен решение не се появи. Изведнъж ми изскочи идеята да потърся някой ваучер. И хоп, с потърсването на всички оферти, изскочи малък сайт с подбрани оферти по градове 123nameri.com. Имаше добри специална отредена страница за дамите и за шопинг. Какво по-лесно от това? Бързо избрах един ваучер за масаж и ситуацията ми беше решена. Даже имах още 10 минути от обедната почивка, в които прегледах за оферта за преса за коса, която така или иначе бях планирала да търся след работа. Така в рамките на остатъка от обедната ми почивка успях да намеря подарък за рожденичката и да си спестя на мен едно обикаляне по магазините в ден в който нямах капка време.

Как реших проблема с дрехите и какво да обличам всяка сутрин?

Чували ли сте за практиката да носиш дрехи в 2 цвята най-много за да не губиш време сутрин да избираш какво да облечеш и как да го напаснеш. Виждала съм такива гардероби, които като ги отвориш и нещо в теб умира, толкова са пусти и отчаяни с практичността си. Въпреки че знаех, че така ще спестя ужасно много време, не успях да си изхвърля зеленото сако и червените токчета. Да подкрепяш и да разбираш модата, те задължава да бъдеш винаги готов да бъдеш оценен, а с черно-бели еднакви поли и панталони, това ще е невъзможно. Моето решение беше малко по-нетрадиционно. Вечер, когато си лягам отделят 2 минути преди да заспя да си представя на другия ден с какво ще изглеждам най-добре. В резултат ставайки сутрин, аз вече знаех какво ще нося през деня и оставаше само да ги извадя и облека.

Момичета не се залъгвайте, че времето ще ви стигне за всичко. За да не се разочаровате, от сега ви казвам … няма! Но малките организационни неща могат да бъдат подобрени и направени онлайн или дори от предния ден, докато си почивате. Примера с офертите от София и от другите градове е точно такъв, с няколко лесни клика и изкарваш всички оферти на деня, които могат да подобрят именно твоя ден.

Comments are closed.

Website Powered by WordPress.com.

Up ↑